Tanınmış Marka Başvurusu İçin Gerekli Evraklar

  • Markanın tarihçesi hakkında bilgi
  • Markanın ilk kullanımından günümüze kadar çeşitli tarihli faturalar
  • Markanın yayıldığı alanı gösterir bilgi ve belgeler (yurt içi yurt dışı bayi, distribütörlük,  lisans ve her türlü ticari anlaşma bilgileri)
  • Fuar belgeleri
  • Yazılı ve görsel basın, bilboard reklamları ve bu reklamlara ilişkin faturalar
  • Marka ile ilgili yapılan anketler ve anket sonuçları
  • Alınan sertifika, kalite belgeleri (TSE, ISO…)
  • Teşekkür takdir belgeleri
  • Promosyon faaliyetlerine ilişkin belge ve örnekler ile faturalar
  • Tabela görselleri
  • Gazete –dergi vb. haberler, röportajlar
  • Alınmış bir mahkeme kararı varsa karar örneği
  • Marka ile ilgili yurt içi ve yurt dışı marka başvuruları, başvuru sınıfları, yapılan itirazlar, itiraz sonuçları ve Türk Patent ve Marka Kurumu kararları
  • Marka sahibi firmaya ilişkin çalışan, vergi, ciro vb. nitelikte ticari sır niteliğinde olmayan bilgilerin belgeleri
  • İthalat – İhracat ve gümrük belgeleri
  • Üzerinde markanın kullanıldığı ve marka ile ilişkili her türlü ek belge

 



CLOSE
CLOSE