Marka İsmi Bulma Hizmetimiz

Marka, müşterilere verdiğiniz söz ile sizin bu sözünüzü ne kadar iyi yerine getirdiğiniz hakkındaki müşteri kararından oluşur. Başarılı bir marka, müşteri bağlılığı oluşturan duygusal bir bağ haline gelir. Markanın içinde logonuz, renk düzeniniz, sloganınız, tasarım öğeleriniz ve daha fazlası bulunur.

Markayı, şirketinizin kişiliği olarak düşünün. Bunu tanımlayın, logo ve diğer pazarlama mesajları arkadan gelecektir. Markanızı oluşturmak için sattığınız ürünün tam olarak ne olduğunu ve müşterilerin neden sizin ürününüzü veya hizmetinizi seçtiğini düşünmekle işe başlayın.

Markanın Gücü

Çoğu iş sahibi marka oluşturmakla uğraşmaz, çünkü satışları kovalamak, yatırımcıları etkilemek veya işe alma yeteneklerini göstermekle meşguldür. "Buna kimin vakti var ki?" derler. Ancak, başarı sunduklarınızın farklı yanlarını öne çıkarmak ve en iyi müşterilerinize hiç durmadan hizmet etmekle gelir. Marka oluşturmak için zaman ayırır, yani kim olduğunuzu, ne sattığınızı ve kimleri hedeflediğinizi belirlerseniz, tüm pazarlama faaliyetlerinizi daha iyi odaklanmış olursunuz.

Marka Bulma Prosedürü

Marka oluşturmanın yapısal dil süreci, anlamlı yeni kelimeler oluşturmayı hedefler.  Bu eşsiz kelime birleştirmelerinden veya sıfat birleştirmelerinden farklı olarak, daha güçlü marka hakları sağlamış olur ve markanızın tescil işlemlerinde sorunsuz gerçekleşmesini sağlar.

Marka bilgi formu ile sizden almış olduğumuz bilgiler doğrultusunda; Markanızın konumu müşterilerinizin diğer benzer ürün ve şirketlerle olan tecrübesine göre şekil alacağından, yeni kimliğiniz ile uyum gösterecek tüm isimleri analiz ederek, etkili bir marka oluşturma kuralları oluştururuz. Bu kurallar kategorilere göre farklılık göstermektedir. 

Yanlış marka oluşturmayı önlemek için aday isimlerin marka oluşturma kurallarına ve firma bilgi analizinde belirlediğimiz konuma uyup uymadığı sürekli olarak gözlemleyen yetişmiş kreatif çalışma ekibimizle gözlemleriz.

Kalan isimler tekrar tekrar analiz edilerek elemeye tabi tutulur ve okunuş, anlaşılabilirlik ve kulağa hoş gelmesi açısından daha etkili aday isimlerin bulunduğu kısa bir liste elde edilir. 

Bu liste içerisinden yapacağınız eleme sonrasında beğeneceğiniz 3 adet marka ismi Türk Patent ve Marka Kurumu kriterlerine göre araştırılır. Son olarak 1 Adet marka ismine karar kılınarak başvuru işlemleri başlatılır.

Marka oluşturma sürecinde, Esas aday isimlerin yapıları değiştirilerek dilsel performansları arttırılır. Özellikle, adayların sözlü ve yazılı görünürlüklerini, fonetik şeffaflıklarını iyileştirmeyi hedefleriz.

Siz de Adres Patent’in marka ismi bulma hizmetinden yararlanmak için aşağıdaki formları doldurun veya firmanıza değer katacak müşteri temsilcilerimizi arayın. En kısa zamanda sizde markalaşma yolunda bir adım daha atın.

Marka Bulma İçin Gerekli Belgeler

• Firma Bilgi Formu
• Marka Bilgi Formu